Yönetim ve Liderlik
Gelişim Programı
Her kademedeki yöneticiler için kapsamlı bir eğitim ve gelişim paketi. Şirketin ihtiyaçlarına göre programın içindeki başlıklar ve eğitim konuları değişebilmektedir. Bununla birlikte program üç ana temel üzerine oturtulmuştur.
- Öz Yönetim (Kendime Liderlik)
- Ekip Yönetimi (Ekibe Liderlik)
- İş Yönetimi (İşe Liderlik)
Öz Yönetim (Kendime Liderlik)
Bu eğitim yöneticilerin kendilerine bakıp kendi gelişim alanlarını bulmalarını hedefler. Kendini yönetemeyen kimseyi yönetemez. Bu eğitimde insan olmaya ve yaşamaya dair başlıklar vardır. Kişinin öz farkındalığı arttıkça iç dünya ile dış dünya arasındaki fark azalacak bu da başarıyı ve yapılan işten tatmin olmayı arttıracaktır.
Ekip Yönetimi (Ekibe Liderlik)
Ekip yönetiminde geçmişe göre çok fazla şey değişti. Günümüz gereklerine uygun yönetici yetkinlikleri ve bunların nasıl hayata geçirileceği bu eğitimin ana konusudur. Eski yöntemlerle yeni durumları ve yeni çalışanları yönetemiyoruz. Günümüz gereklerine uygun bir yönetim şekli hem çalışanları geliştirip iş tatminlerini arttıracak hem de yöneticinin üzerindeki yükü hafifletip katma değeri yüksek işlere odaklanmasını sağlayacaktır.
İş Yönetimi (İşe Liderlik)
İş yönetimi modülü işleri daha etkin yönetebilmek için gerekli kavramlara odaklanır. Kök sebepleri bulmak, zamanı etkin yönetebilmek, işlerin etkin delegasyonu, resmin bütününü görmek gibi kavramlar bu eğitimin merkezini oluşturur.
Tüm bu modüller tamamlanınca eğitime katılanlardan neleri hayata geçirdiler, neleri değiştirdiler, hangi kavram ve teknikleri kullandılar, ne gibi sonuç elde ettiler gibi sorulara hazırlık yapmaları ve bunları sunmaları istenir. Programın sonundaki bu takip seansları öğrenilenlerin hayata geçirilmesi için kritik rol oynamaktadır.